EBO eBank Online RWD Responsywny Portal Bankowości Internetowej

EBO eBank Online RWD to nowoczesne oraz intuicyjne narzędzie bankowości internetowej dla ludzi młodych i biznesu wykonane w technologii responsywnej (RWD – Responsive Web Design). Rozwój, postęp, innowacyjność, elastyczność, nowoczesność to wymaga teraźniejszość w Bankowości Spółdzielczej i to wszystko zawiera się w EBO.

Potrzeby klientów różnią się ale ukierunkowanie potrzeb jest takie samo – wielokanałowa samoobsługa przez internet za pomocą komputera, tableta i smartfona. W przypadku klientów detalicznych oczekiwania dotyczą np. płatności w sklepach internetowych, umożliwienie doładowań telefonów komórkowych czy płatności za pomoc telefonu. Biznes oczekuje obsługi swoich produktów oraz narzędzi do realizacji zaawansowanych wymagań w sposób prosty i szybki. Wspólną potrzebą wszystkich użytkowników jest możliwość korzystania z systemu, który zagwarantuje responsywność – prostą pracę bez względu na rozmiar urządzenia, przelewy ekspresowe, ponawianie przelewów, czytelny interfejs obsługi, szeroki wybór rozwiązań autoryzacji oraz wygodną pracę na komputerze, tablecie i smartfonie.

EBO eBank Online RWD jest narzędziem, które wspiera banki spółdzielcze w utrzymaniu klientów, pozwala na pozyskiwanie nowych: młodych wykorzystujących nowoczesne narzędzia internetowe oraz biznesowych z poza dotychczasowych grup.

EBO eBank Online RWD – to spełnienie wszystkich tych oczekiwań! Wyznacza nowe standardy w bankowości, obniża koszty i pozwala się dynamiczniej rozwijać.

Po co się ograniczać - jeśli masz Responsywny Portal Bankowości Internetowej EBO

Zakres funkcjonalny RWD EBO eBank Online to nowoczesna forma prezentacyjną dla procesów biznesowych. Ze względu na specyficzne wymagania klientów instytucjonalnych i korporacyjnych, I-BS.pl z wyjątkową dbałością zaprojektował funkcjonalności ukierunkowane dla klientów tego segmentu:

  • administrowanie użytkownikami systemu – szerokie możliwości definiowania uprawnień użytkownika,
  • schematy akceptacji – funkcjonalność definiowania i kontroli uprawnień do akceptacji dyspozycji finansowych oraz niefinansowych (np. wnioski) – konstrukcja modułu pozwala na odwzorowanie siatek kompetencji obowiązujących w przedsiębiorstwie,
  • obsługa paczek przelewów i przelewów masowych – możliwa konstrukcja paczek złożonych z wielu płatności,
  • integracja z systemami finansowymi – import i eksport danych za pomocą formatów standardowych jak i definiowanych przez użytkowników przy użyciu zaawansowanych kreatorów.

Biznes to lubi

  • maksymalny poziom bezpieczeństwa– zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (SMS, Karta Kodów, etoken mobile, etoken desktop),
  • nieograniczony dostęp online – możliwość pracy z systemem w dowolnym miejscu na świecie przy wykorzystaniu wyłącznie przeglądarki internetowej komputera, tabletu czy smartfona,
  • łatwość obsługi – prosty i intuicyjny interfejs z naciskiem na szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności,
  • skalowalność – utrzymywanie wysokiej wydajności systemu wraz z rozwojem biznesu bez kosztownych inwestycji,
  • optymalizacja operacji masowych – wydajność przy przetwarzaniu dużej liczby transakcji, kontrahentów,
  • funkcjonalność – możliwość podglądu w panelu wszystkich produktów posiadanych przez klienta: rachunku osobistego, rachunku oszczędnościowego, kart płatniczych, lokat, kredytów, wraz ze szczegółowymi informacjami na temat poszczególnych produktów,
  • wielokontekstowość – możliwości obsługi różnych segmentów klientów w różnych kontekstach np. klient indywidualny, rolnik, firma mała, średnia, duża, pełnomocnik, niespotykane w innych produktach tego typu,
  • wsparcie i utrzymanie – gwarancja pełnego wsparcia technicznego ze strony I-BS.pl oraz ciągłego rozwoju produktu,
  • komunikacja – możliwość kontaktu z Bankiem bezpośrednio poprzez konto użytkownika lub automatyczne wysłania potwierdzenia dokonania przelewu na adres e-mail odbiorcy,
  • informacja w czasie rzeczywistym – mechanizmy SOA (Service Oriented Architecture) pozwalające na pełną integrację ze środowiskiem banku i różnymi systemami zewnętrznymi – aktualne dane finansowe klienta 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,
  • unikalność – nowoczesny wygląd szaty graficznej wykonany pod technologię responsywną oraz wg najnowszych trendów dla aplikacji internetowych.

Ponadto EBO eBank Online RWD to:

  • Trzy kanały obsługi  rachunków firmowych: przeglądarka internetowa (komputery), przeglądarka internetowa w urządzeniach mobilnych, dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne,
  • różnorodne mechanizmy autoryzacji dostępu (karty kodów, SMS, eToken, eToken Desktop Online), a także zatwierdzanie transakcji dopasowanych do ról przypisanych użytkownikom w przedsiębiorstwie,
  • obsługa Korpo w Bankowości Mobilnej EBO (obsługa paczek, widget stanu salda, historii rachunków, oczekujących akcji),
  • jeden identyfikator do obsługi rachunku firmowego i prywatnego,
  • szybkie przełączanie się pomiędzy rachunkami firmowymi a prywatnymi bez konieczności wylogowania się z systemu,
  • zestawy filtrów pozwalające na szczegółowe kontrolowania wykonanych operacji,
  • współpraca z systemami księgowymi – eksport/import plików
  • obsługa paczek, multiakcje, wielopodpis,
  • przelewy natychmiastowe Bluecash i SORBNET,
  • możliwość ustanowienia administratora bankowości w firmie,
  • mechanizmy obsługi korporacyjnej – uprawnienia administracyjne dla użytkownika w korporacji,
  • odporność na awarie łączy oraz integralność danych,
  • możliwość szerokiej integracji z różnymi systemami finansowymi klienta, rozwiązaniami I-BS.pl oraz innych producentów,
  • zarządzanie kredytami,
  • zarządzanie i zakładanie lokat,
  • obsługa kredytów w konsorcjum,
  • obsługa kart kredytowych i debetowych,
  • EBO Token Desktop – metoda autoryzacji przygotowany dla firm.
  • współpraca z aplikacją na smartfony i tabletyEBO Mobile Banking,
  • EBO e-Token: token na smartfonie,
  • usługi dodatkowe np. doładowania GSM, IVR, Hot Line, inne,
  • komunikaty informacyjne i marketingowe.

Więcej informacji pod numerem telefonu: (+48) 15 649 20 62 lub 63