Analizy i raporty dla bankowości spółdzielczej w QUANT AR
Raportowanie i analiza w QUANT AR otwiera wiele nowych możliwości. Pomaga podejmować świadome decyzje w oparciu o dokładne i aktualne dane, skracając przy tym ścieżkę obiegu informacji i zmniejszając ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
Raporty przygotowane w QUANT AR pozwalają na szybką identyfikację potencjalnych zagrożeń i natychmiastową reakcję na zmieniające się warunki. Możliwe jest także porównywanie danych w różnych okresach czasu czy dotyczących różnych produktów, klientów i pracowników.
QUANT AR umożliwia stworzenie pulpitu nawigacyjnego, który wyświetla w czasie rzeczywistym najważniejsze dla użytkownika dane operacyjne potrzebne do podejmowania trafnych i szybkich decyzji biznesowych. Dzięki odpowiednio skonstruowanemu kokpitowi użytkownik może na bieżąco analizować najaktualniejsze wyniki. Sam kokpit można dostosować do indywidualnych potrzeb tak, by wyświetlał tylko te informacje, które w danej chwili są pożądane.
QUANT AR - korzyści i zalety z zastosowania
QUANT AR dzięki automatyzacji procesów pozwala na efektywniejsze wykorzystanie danych, dzięki czemu czas i pieniądze poświęcane do tej pory na powtarzalne zadania możemy przekierować na inne procesy ważne dla rozwoju banku.
QUANT AR to:
- agregacja danych pochodzących z kilku źródeł,
- szybszy czas reakcji na zmiany zachodzące na rynku,
- stała kontrola i wgląd w realizowane procesy,
- planowanie zmian i prognozowanie trendów,
- porównywanie danych z różnych okresów,
- oszczędność czasu i pieniędzy dzięki automatyzacji procesów,
- intuicyjna obsługa,
- dostęp online z dowolnego urządzenia.
Wykaz gotowych raportów wg źródeł danych*:
- Kredyty z rachunków (DEF)
Informacje o ilości kredytów w rachunkach w banku z podziałem na: rodzaj limitu, typ klienta, grupę wiekową, rok ważności oraz inne, informacje o wartości minimalnej, maksymalnej, średniej kredytu. - Rachunki (DEF)
Informacje o ilości wszystkich rachunków prowadzonych w banku, jak również o sumie sald, średnim, minimalnym o maksymalnym saldzie na tych rachunkach. - Operacje podsumowanie (DEF)
Pełne informacje o liczbie operacji w banku na wybrany dzień. Operacje dotyczą wpłat i wypłat gotówkowych, prowizji od wpłat gotówkowych oraz prowizje Elixir, dodatkowo liczba operacji kartą płatniczą, opłaty za sms, liczbie operacji EBO, liczba przelewów tradycyjnych. - Wszyscy klienci (DEF)
Informacje o ilości użytkowników w systemie w banku ze względu na grupę wiekową, płeć oraz miejsce zamieszkania. - Analiza limitów kredytów w rachunku (DEF)
Zestawienie tabelaryczne wszystkich limitów kredytów w rachunkach prowadzonych w banku wraz z takimi informacjami jak modulo, konto, rodzaj limitu, wartość limitu, średnie miesięczne wpływy na rachunek, średnie miesięczne saldo, suma zobowiązań kredytowych do spłaty innych niż w rachunku, suma miesięcznych spłaty rat kapitałowo-odsetkowych innych niż w rachunku. - Depozyty (DEF)
Raport przedstawia informacje o łącznej ilości oraz wartości wszystkich czynnych depozytów w banku. Prezentuje również pojedyncze obiekty o średniej wartości, minimalnej oraz maksymalnej kwocie depozytu na wybrany dzień. - Kredyty (DEF)
Informacje o łącznej ilości oraz wartości wszystkich czynnych kredytów w banku a także pojedyncze obiekty o średniej wartości, minimalnej oraz maksymalnej kwocie kredytu na wybrany dzień. - Szybka analiza – depozyty (DEF)
Rozbudowane zestawienie tabelaryczne zawierające informacje o wszystkich depozytach prowadzonych w banku wraz z takimi danymi, jak: placówka, typ klienta, nazwa klienta, modulo, konto-uwaga, rodzaj depozytu, rodzaj oprocentowania, wysokość oprocentowania, kwota depozytu, osoba zakładająca rachunek, waluta depozytu. - Szybka analiza – kredyty (DEF)
Rozbudowane zestawienie tabelaryczne zawierające informacje o wszystkich kredytach prowadzonych w banku wraz z takimi danymi, jak: placówka, podmiot, modulo, konto, uwaga, typ podmiotu, typ kredytu, podtyp kredytu, okres kredytowania, data udzielenia, oprocentowanie, stopa dopłat, kwota kredytu, saldo kredytu, saldo odsetek, kapitał wymagalny, odsetki wymagalne, opóźnienie kapitału i odsetek w dniach, ESP oraz pozabilans. - Szybka analiza – rachunki (DEF)
Rozbudowane zestawienie w formie tabeli, zawierające informacje o wszystkich rachunkach prowadzonych w banku wraz z takimi danymi jak placówka, typ klienta, nazwa klienta, modulo, rachunek-typ, rachunek -podtyp, waluta, rodzaj limitu, wartość limitu, saldo rachunku, osoba zakładająca rachunek. - Należności z tytułu prowizji i opłat (DEF)
Zestawienie tabelaryczne dotyczące wszystkich prowizji pobieranych z rachunków prowadzonych w banku z informacjami o modulo, konto, uwaga, dane posiadacza rachunku (nazwa, PESEL, adres zamieszkania), nazwa prowizji, adres zamieszkania klienta. W tabeli jest również podana kwota zapłaconych oraz niezapłaconych prowizji w danym miesiącu oraz liczba dni opóźnienia. - Braki w kartotece (DEF)
Raport przestawia dane ilościowe o braku uzupełnionych danych w kartotekach klientów takich jak: PESEL, wykształcenie, stan cywilny, typ klienta, kod pocztowy, typ podmiotu.
- Monitoring – lista rachunków z wpływami poniżej deklarowanych
Raport miesięczny monitujący czy dany klient wywiązuje się z warunków deklarowanych wpływów na rachunek. Rozbudowana tabela z listą wszystkich rachunków prowadzonych w banku zawiera informacje pobierane z DEFbank takie jak modulo, konto, rodzaj limitu, wartość limitu, średnie miesięczne saldo WN, średnie miesięczne saldo MA oraz dane z rejestru prowadzonego w komponencie RF o kwocie deklarowanych wpływów na rachunek klienta. W szybki sposób bez konieczności korzystania z systemu bankowego pracownik może sprawdzić czy dany klient wywiązał się z warunków umowy kredytowej czy nie. - Analiza ekspozycji zagrożonych
Raport zbudowany na podstawie rejestru ekspozycji zagrożonych prowadzonego w komponencie RF, w którym użytkownik rejestruje dane dotyczące ekspozycji zagrożonej takie jak: modulo, nr rachunku, nazwę klienta, rodzaj zaciągniętego kredytu oraz nieruchomości która stanowi jego zabezpieczenie oraz inne dane szczegółowe dotyczące transakcji. Obiekty wizualizują ilość wszystkich ekspozycji, sumę zaległych odsetek i kapitału we wszystkich ekspozycjach. Dodatkową informacją w raporcie jest wykres z podziałem na typ klienta, informacja o tym kto dokonał wpisu oraz obiekt przedstawiający najdłuższe i najkrótsze opóźnienie w spłacie. - Raport odstępstw kredytów KR
Raport dzienny zbudowany na podstawie rejestru odstępstw prowadzonym w komponencie RF, w którym użytkownik rejestruje odstępstwa od transakcji kredytowych przypisując je numerom KR lub RB transakcji. Raport po stronie AR przedstawia tabelę z listą kredytów w rachunkach kredytowych (referencja KR) z odstępstwami na dany dzień. W tabeli zawarte są dane dotyczące odstępstw ale również samej transakcji kredytowej (klient, typ podmiotu, modulo, kwota, sytuacja, aktulne zadłużenie, okres kredytowania, prowizja ESP, wartość bilansowa oraz wiele innych). - Raport odstępstw kredytów RB
Raport miesięczny zbudowany na podstawie rejestru odstępstw prowadzonym w komponencie RF, w którym użytkownik rejestruje odstępstwa od transakcji kredytowych przypisując je numerom KR bądź RB transakcji. Raport po stronie AR przedstawia tabelę z listą kredytów w rachunkach bieżących z odstępstwami na dany dzień. W tabeli zawarte są dane dotyczące odstępstw ale również samej transakcji kredytowej (klient, typ podmiotu, modulo, kwota, sytuacja, aktulne zadłużenie, okres kredytowania, prowizja ESP, wartość bilansowa oraz wiele innych). W raporcie znajduje się również obiekt podsumowujący prowizję ESP, łączną kwotę limitów kredytów z odstępstwami na dany dzień, saldo odsetek, sumę bilansową brutto. Wartości te przeliczają się po wybraniu odpowiednich transakcji/odstępstw czy innych danych z zestawu danych w filtrach. - Raport decyzji kredytów w RB
Raport miesięczny zbudowany jest w oparciu o rejestr decyzji prowadzony wspólnie dla transakcji KR i RB w komponencie RF. Użytkownicy poszczególnych oddziałów ewidencjonują (każdy rejestr osobny dla oddziału) decyzje dot. min. kredytów w rachunkach, przypisując je poszczególnym nr RB danej transakcji. W raporcie w formie tabeli widać wszystkie czynne transakcje kredytowe wraz z informacją o dacie decyzji, decydencie, jak również dane z DEFbank odnośnie Salda WN danej transakcji. - Raport decyzji kredytów w KR
Raport miesięczny zbudowany jest w oparciu o rejestr decyzji prowadzony wspólnie dla transakcji KR i RB w komponencie RF. Użytkownicy poszczególnych Oddziałów ewidencjonują (każdy rejestr osobny dla Oddziału) decyzje dot. kredyt , przypisując je poszczególnym nr KR danej transakcji. W raporcie w formie tabeli widać wszystkie transakcje kredytowe wraz z informacją o dacie decyzji, decydencie, jak również dane z DEFbank takie jak: sytuacja, kwota nominalna, kapitał niewymagalny.
- Raport klienci
Przedstawia dane klientów z EBO z informacjami o numer ID, stosowanej metodzie podpisu, rola użytkownika, dostęp do modul, informacja o tym czy użytkownik ma aktywne powiadomienia oraz czy jest zablokowany itd. W raporcie znajduje sie dodatkowo wykres kołowy wizualizujący % podział klientów na podstawie metody podpisu. - Raport EBO Mobile PRO
Zestawienie EBO Mobile PRO z możliwością filtracji po nr ID kienta oraz ID mobilne, datę dodania, ostatniej aktualizacji, usunięcia itd. Raport zawiera dodatkowe informacje takie jak: nazwy urządzeń z przypisaniem do klientów, modulo, ID klienta. - Raport Zlecenia
Zestawienie ilościowe oraz wartościowe zleceń wg kwot, rodzaju zlecenia (stałe, wewnętrzne), nazwy i oddziału klienta, modulo, statusu zlecenia, waluty. W raporcie istnieje kalendarz z możliwością wyboru daty realizacji zlecenia. - Klienci EBO na mapie
Wykaz punktowy wszystkich klientów na mapie Europy. - Zlecenia SCA
Zestawienie ilościowe oraz wartościowe zleceń z silnym uwierzytelnieniem (SCA) wg daty ich realizacji wraz z takimi danymi jak nazwa klienta, modulo, typ szczegółowy, nr oddziału, kwoty i waluty zlecenia, daty utworzenia i realizacji oraz inne. - Raport SMS
Zestawienie ilościowe oraz wartościowe SMS-ów wg liczby wszystkich SMS-ów, liczby SMS-ów prowizyjnych i bezprowizyjnych, w podziale na typ SMS-ów oraz statusu SMS. Raport zawiera tabelę z informacją o ilości sms-ów w poszczególnych latach oraz kalendarz z możliwością wyboru daty wysłania SMS. - Operacje na rachunku użytkownika
Lista operacji na rachunku klienta wg daty operacji, kwoty WN i Ma operacji, salda, treści, rodzaju operacji (np. wpłata, przelew zewnętrzny itp.). Raport zawiera równie dodatkowy wykres obrazujący liczbę i kwotę operacji dziennie/rocznie. - Dynamika użytkowników
Wykres przedstawiający dynamikę logowania użytkowników w wybranym zakresie dat. - Raport rachunki
Dane wszystkich rachunków w EBO wraz z informacją o roli i nazwie klienta, NRB, daty otwarcia, waluty rachunku, konta, modula itd. Rport zawiera również wykres obrazujący liczbę rachunków wg daty/roku otwarcia. - Braki danych w kartotece
Zestawienie ilościowe braków danych w systemie EBO takich jak płeć, Pesel, e-mail, nr telefonu. Raport zawiera tabelę z tymi danymi oraz informacją gdzie występuje brak danych dla konkretnego użytkownika. - Aktywność klienta
Zestawienie logowań oraz zleceń wykonanych klienta z informacją o np. adresie IP z którego klient sie logował czy kwotą zlecenia oraz datą dodania i nazwą zlecenia. - Autoryzacje status true
Raport zawiera wykres łącznej liczbie autoryzacji według ich rodzajów. - Raport logowania
Zestawienie logowań do EBO wg użytego loginu, aliasu, adresu IP, daty, opisu, typu logowania (poprawne, mobilne, błędne) oraz nazwy użytkownika. Kalendarz daje opcję wyboru daty logowania. Raport wzbogacony o wykres o ilości logowań w dniach/miesiącach/latach. - Cechy klientów
Raport zawiera zestawienie ilościowe użytkowników EBO w podziale na użytkowników wszystkich oraz mobilnych.
* tworzymy też raporty indywidualne, zgodne z zapotrzebowaniem banku.
Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl