IVR – aktywuj, blokuj dostęp do EBO przez telefon

Share on facebook
Share on linkedin

IVR – funkcjonalność umożliwiająca odblokowanie/zablokowanie dostępu do bankowości internetowej EBO przez telefon.

Po zakupie funkcjonalności przez Bank usługa umożliwia Klientom np. samodzielne odblokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Klient może samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24h /dobę przez 365 dni w roku.

Opis funkcjonalności:

Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, należy usługę aktywować (włączyć) w swoim panelu użytkownika EBO:

1. Po zalogowaniu do EBO wybieramy: ustawienia -> z menu bocznego: obsługa przez telefon

2. Oznaczamy „checkbox” obsługa przez telefon -> zatwierdzamy: zapisz

3. W nowo otwartym oknie ustalamy dowolny telekod – PIN (minimum 6 cyfr maksimum 10 cyfr), który jest naszym indywidualnym hasłem do obsługi EBO przez telefon

4. Poniżej potwierdzamy wprowadzony telekod i klikamy: zatwierdź

Od tej pory usługa telefonicznej obsługi EBO jest aktywna.

EBO – Funkcjonalność IVR

Pozwala na aktywowanie obsługi konta przez telefon. IVR (ang. Interactive Voice Response) - system umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu wcześniej nagranych komunikatów, za pomocą głosu lub klawiatury telefonicznej, wybiera poszczególne pozycje menu.

Najnowsze aktualności

Polub nas na FB!

Skontaktuj się z naszym działem handlowym!

Anna Gawrońska

e-mail: a.gawronska@i-bs.pl

tel. kom. 532 748 240

Zapisz się do Newslettera!