PI SWIB to doskonałe rozwiązanie dla kadry menadżerskiej – system poprzez dostarczenie gotowych procesów wspierających obsługę klientów zwiększa płynność procesów biznesowych, znacznie przyspiesza i upraszcza podejmowanie decyzji.
Wbudowany mechanizm współpracy z aplikacjami zewnętrznymi, zapewnia elastyczność i eliminuje błędy podczas tworzenia dokumentów i umów, a to pozwala na wykonywanie analiz i generowanie raportów na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrznych odbiorców.
Platforma Integracyjna PI SWIB to wielomodułowa platforma integracyjna agregująca wszelkie istotne informacje o kontrahencie, jegodokumentach, umowach, zachowaniach i potrzebach, co zagwarantuje dostęp do aktualnych i spójnych danych. System poprzez dostarczenie gotowych procesów wspierających obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych znacznie przyspiesza i upraszcza podejmowanie decyzji, a dzięki udostępnieniu spójnych i aktualnych danych zwiększa płynność procesów biznesowych. Wysoka funkcjonalność platformy integracyjnej oraz mechanizm współpracy z aplikacjami zewnętrznymi, zapewnia elastyczność i eliminuje błędy podczas tworzenia dokumentów i umów, pozwala na wykonywanie analiz i generowania raportów na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrznych odbiorców. Dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie. Jest także przydatnym narzędziem dla kadry menadżerskiej. PI SWIB wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność komfort pracy.
Zarządzaj kluczowymi danymi w przedsiębiorstwie. Organizuj i twórz wzorce umów oraz dokumentów.
Kontroluj poprawność i zatwierdzaj zmiany w dokumentach i umowach.
Funkcja pomaga, gdy wykorzystujesz gotowe szablony. Każdy kolejny formularz powstaje szybciej - jak z klocków.
Integruj za pomocą modułów nowe obszary biznesowe Twojego przedsiębiorstwa np. kontrahentów, dokumenty, umowy, alerty itp.
Jeśli nie masz wszystkich potrzebnych danych pod ręką, zapisuj do wersji roboczej i dokończ później.
Zapewnij spójność i bezpieczeństwo swoich danych.
Planuj i prognozuj wykorzystanie swoich zasobów.
Zminimalizuj możliwość wystąpienia tzw. "błędu ludzkiego" poprzez ograniczenie edycji danych krytycznych w umowie czy dokumencie.
Używaj warunków logicznego wiązania elementów, by automatycznie uzupełniać fragmenty formularza czy szablonu.
Usprawnij procesy biznesowe poprzez automatyczne generowanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
Wydajność przy przetwarzaniu dużej liczby transakcji, kontrahentów.
Korzystaj z rozwiązań opartych na najnowszych technologiach internetowych, które umożliwiają Ci dostęp do systemu z każdego miejsca.
Indywidualny dostęp do systemu pozwala znacznie przyspieszyć dostęp do krytycznych informacji na temat kontrahentów, porządkuje i dba o spójność przechowywanej informacji. To niepowtarzalne możliwości wspólnej pracy nad kontrahentami, dokumentami, umowami niezależnie od stopnia komplikacji czy miejsca pracy.
PI SWIB może pracować w organizacji o dowolnej wielkości z równoległym dostępem do informacji, kontaktów, raportów czy umów. PI SWIB pozwala zwiększyć efektywność zarządzania i elastyczność organizacji, a także wpływa na generowanie oszczędności.
Możliwość kreowania i udostępniania nowych produktów klientowi.
Dostęp do wszystkich dokumentów niezbędnych do szybkiego wykonania pracy.
Przyspieszenie podejmowania decyzji.
Rozwój nowych funkcjonalności.
Przyjazny, przejrzysty interfejs użytkownika.
Szybki dostęp do rozproszonych zasobów danych.
Obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Ograniczenie ilości błędów w dokumentach i umowach.
Wysoka jakość tworzonych dokumentów.
Przeciwdziałanie nadużyciom skarbowym, zwłaszcza wyłudzeniom VAT.
Weryfikacja, czy klient jest w trakcie upadłości konsumenckiej.