I-BS.PL

Platforma PI SWIB

Platforma integracyjna

PI SWIB to doskonałe rozwiązanie dla kadry menadżerskiej – system poprzez dostarczenie gotowych procesów wspierających obsługę klientów zwiększa płynność procesów biznesowych, znacznie przyspiesza i upraszcza podejmowanie decyzji.

Wbudowany mechanizm współpracy z aplikacjami zewnętrznymi, zapewnia elastyczność i eliminuje błędy podczas tworzenia dokumentów i umów, a to pozwala na wykonywanie analiz i generowanie raportów na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrznych odbiorców.

Jeden login, jedno hasło - wiele możliwości

Platforma Integracyjna PI SWIB to wielomodułowa platforma integracyjna agregująca wszelkie istotne informacje o kontrahencie, jegodokumentach, umowach, zachowaniach i potrzebach, co zagwarantuje dostęp do aktualnych i spójnych danych. System poprzez dostarczenie gotowych procesów wspierających obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych znacznie przyspiesza i upraszcza podejmowanie decyzji, a dzięki udostępnieniu spójnych i aktualnych danych zwiększa płynność procesów biznesowych. Wysoka funkcjonalność platformy integracyjnej oraz mechanizm współpracy z aplikacjami zewnętrznymi, zapewnia elastyczność i eliminuje błędy podczas tworzenia dokumentów i umów, pozwala na wykonywanie analiz i generowania raportów na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrznych odbiorców. Dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie. Jest także przydatnym narzędziem dla kadry menadżerskiej. PI SWIB wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność  komfort pracy.

wydajnosc
Efektywne zarządzanie

Zarządzaj kluczowymi danymi w przedsiębiorstwie. Organizuj i twórz wzorce umów oraz dokumentów.

kontrola
Kontrola

Kontroluj poprawność i zatwierdzaj zmiany w dokumentach i umowach.

moduly
Gotowe szablony

Funkcja pomaga, gdy wykorzystujesz gotowe szablony. Każdy kolejny formularz powstaje szybciej - jak z klocków.

integracja-2
Integracja biznesowa

Integruj za pomocą modułów nowe obszary biznesowe Twojego przedsiębiorstwa np. kontrahentów, dokumenty, umowy, alerty itp.

dostępność 24
Dokończ później

Jeśli nie masz wszystkich potrzebnych danych pod ręką, zapisuj do wersji roboczej i dokończ później.

bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo

Zapewnij spójność i bezpieczeństwo swoich danych.

historia-transakcji
Planowanie

Planuj i prognozuj wykorzystanie swoich zasobów.

eliminacja-bledow
Eliminacja błędów

Zminimalizuj możliwość wystąpienia tzw. "błędu ludzkiego" poprzez ograniczenie edycji danych krytycznych w umowie czy dokumencie.

łatwość obsługi
Wiązania logiczne

Używaj warunków logicznego wiązania elementów, by automatycznie uzupełniać fragmenty formularza czy szablonu.

zarzadzanie-dokumentami
Zarządzanie dokumentami

Usprawnij procesy biznesowe poprzez automatyczne generowanie wszystkich niezbędnych dokumentów.

funkcjonalność
Intuicyjny interfejs

Wydajność przy przetwarzaniu dużej liczby transakcji, kontrahentów.

nowoczesne-technologie
Nowoczesne technologie

Korzystaj z rozwiązań opartych na najnowszych technologiach internetowych, które umożliwiają Ci dostęp do systemu z każdego miejsca.

To się opłaca

Ogromne możliwości dla pojedynczego użytkownika

Indywidualny dostęp do systemu pozwala znacznie przyspieszyć dostęp do krytycznych informacji na temat kontrahentów, porządkuje i dba o spójność przechowywanej informacji. To niepowtarzalne możliwości wspólnej pracy nad kontrahentami, dokumentami, umowami niezależnie od stopnia komplikacji czy miejsca pracy.

Dostępność dla wielu użytkowników

PI SWIB może pracować w organizacji o dowolnej wielkości z równoległym dostępem do informacji, kontaktów, raportów czy umów. PI SWIB pozwala zwiększyć efektywność zarządzania i elastyczność organizacji, a także wpływa na generowanie oszczędności.

Możliwość kreowania i udostępniania nowych produktów klientowi.

Dostęp do wszystkich dokumentów niezbędnych do szybkiego wykonania pracy.

Przyspieszenie podejmowania decyzji.

Rozwój nowych funkcjonalności.

Przyjazny, przejrzysty interfejs użytkownika.

Szybki dostęp do rozproszonych zasobów danych.

Obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Ograniczenie ilości błędów w dokumentach i umowach.

Wysoka jakość tworzonych dokumentów.

PI SWIB - opcjonalne komponenty

Ognivo

Obsługa zapytań przesłanych przez Krajową Izbę Rozrachunkową

E-wyciągi 2.0

Generowania i dystrybucja wyciągów elektronicznych i papierowych

TFI

Zarządzanie pracą funduszy inwestycyjnych zamkniętych FIS

Blokady STIR

Przeciwdziałanie nadużyciom skarbowym, zwłaszcza wyłudzeniom VAT.

Upadłość konsumencka

Weryfikacja, czy klient jest w trakcie upadłości konsumenckiej.

Rachunki uśpione

Dostęp do informacji o rachunkach osób zmarłych i „zapomnianych”

Umowy i dokumenty

Pełne zarządzanie dokumentacją i jej obiegiem w organizacji

Karta wzorów podpisów

Weryfikacja podpisu podczas kontaktu z klientem i obsługa zestawu podpisów

Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania, z przyjemnością odpowiemy na nie telefonicznie i mailowo.
Będzie nam miło spotkać się z Państwem bezpośrednio i zaprezentować możliwości jakie daje nasze rozwiązanie.