I-BS.PL

quant-bpm-logo

Wyższy poziom bankowości spółdzielczej

QUANT pracuje w sieci wewnętrznej Banku i dostępny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Jest to możliwe dzięki synchronizacji pracy na wszystkich urządzeniach w czasie rzeczywistym.

Usprawnij pracę Banku
na wszystkich płaszczyznach działalności

QUANT umożliwia efektywne prowadzenie procesów związanych z pozyskiwaniem i obsługą klientów, sprzedażą produktów bankowych oraz wewnętrzną administracją Banku. Dzięki QUANT wyposażysz pracowników w informacje, które umożliwią podjęcie szybkiej i właściwej decyzji.

QUANT to także automatyzacja procesów raportowania i analizy finansowej. To optymalizacja działań przy wykorzystaniu analityki biznesowej w oparciu o dane aktualizowane w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowanym technologiom QUANT łączy się z zewnętrznymi źródłami danych (np. systemem finansowo-księgowym Banku), dzięki czemu można tworzyć zaawansowane raporty i analizy.

Elektroniczny obieg dokumentów

Usprawnij kontrolę nad dokumentami w Banku, zapewnij zdalny dostęp do ich cyfrowych wersji oraz stwórz bezpieczne archiwum.

Zarządzanie umowami

Uprawnij i obniż koszty zarządzania umowami – począwszy od sporządzenia i podpisania dokumentów, aż po monitoring oraz ich archiwizację.

Tworzenie ofert

Przyspiesz proces tworzenia ofert, bez angażowania pracowników administracyjnych. Dedykowana aplikacja będzie automatycznie monitorować wskaźniki referencyjne dla wysokości marży i prowizji pośrednika.

Poznaj swojego klienta (ang. KYC)

Przechowuj wszystkich dane o istniejących lub potencjalnych klientach w jednym, intuicyjnym środowisku oraz zagwarantuj możliwość sprawnego raportowania.

Zmiana Account Managera

Łatwo i sprawnie procesuj zmiany w zakresie opiekuna klienta, mając pewność, że nikt nie zostanie pominięty, bez względu na to, czy chodzi o ponowne przydzielenie 10 czy 100 klientów.

Ocena ryzyka kredytowego i scoring

Przyspiesz proces podejmowania decyzji kredytowych, od wpłynięcia wniosku po podpisanie umowy i jeszcze lepiej zadbaj o satysfakcję klientów.

Raport należności z tytułu prowizji i opłat

Pozwala na szybki dostęp do aktualnego stanu rozliczenia prowizji w rozbiciu na konta prowizji, posiadaczy rachunku, jednostki obsługujące i wiele, wiele więcej. Dane pobierane są automatycznie z systemu finansowo-księgowego.

Procesowanie wniosków

Uporządkuje i ujednolici sposób obsługi elektronicznych i papierowych wniosków w Banku, przypilnuje ustawowych terminów i zapobiegnie powstawaniu błędów.

Rejestry i formularze

Dzięki kreatorowi rejestrów i formularzy metodą drag&drop, bez umiejętności programowania stworzysz zaawansowane rejestry i formularze. To znaczne usprawnienie pracy i komunikacji na wszystkich płaszczyznach działalności Banku.

Przetwarzanie danych osobowych

Pomaga w spełnieniu wymogów związanych z prowadzeniem rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 30 ust. 1 Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO).

Protokoły i analizy

Generowanie wydruków pojedynczych formularzy, statystyk i analiz w oparciu o aktualne dane. Optymalizacja działań przy wykorzystaniu analityki biznesowej opartej o dane przetwarzane w czasie rzeczywistym.

Kontrola i bezpieczeństwo

Pełna poufność i kontrola nad danymi, autoryzacja za pomocą AD. Dwuetapowe uwierzytelnienie zapewniające najwyższy poziom dostępu do systemu.

Przykłady zastosowania

  • Rejestr i obieg umów kredytowych
  • Rejestry kredytów gotówkowych
  • Rejestr zmian warunków kredytowych
  • Rejestr niestandardowych warunków kredytowych
  • Rejestr umorzonych kredytów
  • Rejestr wierzytelności.
  • Rejestr zaległych prowizji
  • Rejestr spraw sądowych
  • Rejestr uchwał
  • Rejestr członków
  • Rejestr umów depozytowych
  • Rejestr rachunków bieżących
  • Rejestr środków trwałych
  • Rejestr sprzedaży
  • Rejestr przetwarzania danych osobowych
  • Rejestr zagrożonych ekspozycji kredytowych
  • Rejestr poczty i danych dotyczących korespondencji
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Monitoring zdarzeń i transakcji wysokiego ryzyka
  • Obieg dokumentacji
  • Obsługa wniosków dotyczących wakacji kredytowych
quant-bpm-white-logo

Poznaj zalety platformy BPM

Umów się na bezpłatną prezentację on-line