QUANT RF - Rejestry i Formularze realizuje zadania związane z tworzeniem, wypełnieniem, drukowaniem i archiwizowaniem dokumentacji firmowej. Pełni rolę centralnego rejestru zastępując i ujednolicając wszystkie wewnętrzne formularze tworzone np. w arkuszach Excel. Pozwala na uporządkowanie prowadzonych rejestrów oraz ujednolicenie zakresu informacyjnego. Wszystko to przy zachowaniu pełnej poufności i kontroli nad danymi.
Dedykowany jest dla instytucji finansowych, jednostek administracji samorządowej, stowarzyszeń, NGO, małych i średnich przedsiębiorstw.
Nieograniczona, 24/7 z każdego miejsca dostępem do Internetu i z każdego urządzenia.
Możliwość dostosowania do profilu działalności i własnych potrzeb przedsiębiorstwa.
Szeroki zakres uprawnień użytkowników, z uwzględnieniem struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Nieograniczona liczba użytkowników pracujących w tym samym czasie.
Sprawna praca nad projektem wielu użytkowników, również pomiędzy oddziałami.
Generowanie wydruków pojedynczych formularzy, statystyki i analiz w oparciu o aktualne dane.
Możliwość kreowania nieograniczonej ilości rozbudowanych formularzy/ rejestrów metodą drag&drop.
Dynamiczne filtrowanie po wybranych danych oraz nadawanie statusów konkretnym formularzom lub całemu rejestrowi.
Dodawaj załączniki do pojedynczych wpisów, eksportuj dane do CSV lub PDF z wykorzystaniem wielu możliwości eksportu.
Rozbudowany system powiadomień w oparciu o kontrolki data-czas.
Pełna poufność i kontrola nad danymi.
Dwuetapowe uwierzytelnienie zapewniające najwyższy poziom dostępu do systemu.
Integracja z zewnętrznymi danymi, niezależnie od systemu finansowo-księgowego.
Dostępne wersje językowe: polski, ukraiński, angielski.
• przygotowanie środowiska
• instalacja i konfiguracja systemu
• szkolenie
• gotowe, można działać!
QUANT daje możliwość kreowania nieograniczonej ilości rozbudowanych formularzy / rejestrów metodą drag&drop, przy użyciu formatek na które składają się gotowe komponenty w postaci pól edycji, list wyboru, list rozwijanych czy załączników. Dzięki walidacji pól na wybranych polach (np. data, kwota, PESEL, typ mieszany, seria i numer dokumentu) masz pewność, że wszystkie dane wprowadzone zostaną poprawnie. Automatyczna numeracja wpisów w rejestrze pozwala na uporządkowanie prowadzonych rejestrów i ujednolica zakres informacyjny również pomiędzy oddziałami. Wszystko to sprawia, że praca z QUANT staje się łatwa i przyjemna.