IVR – aktywuj, blokuj dostęp do EBO przez telefon
![](https://i-bs.pl/wp-content/uploads/2020/12/ivr.jpg)
Po zakupie funkcjonalności przez Bank usługa umożliwia Klientom np. samodzielne odblokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Klient może samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24h /dobę przez 365 dni w roku.
Opis funkcjonalności:
Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, należy usługę aktywować (włączyć) w swoim panelu użytkownika EBO:
- Po zalogowaniu do EBO wybieramy: ustawienia -> z menu bocznego: obsługa przez telefon.
- Oznaczamy „checkbox” obsługa przez telefon -> zatwierdzamy: zapisz.
- W nowo otwartym oknie ustalamy dowolny telekod – PIN (minimum 6 cyfr maksimum 10 cyfr), który jest naszym indywidualnym hasłem do obsługi EBO przez telefon.
- Poniżej potwierdzamy wprowadzony telekod i klikamy: zatwierdź.
Od tej pory usługa telefonicznej obsługi EBO jest aktywna.
EBO – Funkcjonalność IVR
Pozwala na aktywowanie obsługi konta przez telefon. IVR (ang. Interactive Voice Response) – system umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu wcześniej nagranych komunikatów, za pomocą głosu lub klawiatury telefonicznej, wybiera poszczególne pozycje menu.
Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl