BLIK – nowoczesny, polski standard płatności mobilnych

Również Klienci banków spółdzielczych, korzystający z aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO, mogą szybko i bezpiecznie płacić przy użyciu kodu BLIK w sklepach internetowych i stacjonarnych, dokonywać wpłat i wypłat w bankomatach.
BLIK – nowoczesny, polski standard płatności mobilnych
System BLIK łączy dwie najważniejsze cechy, jakich od nowoczesnej bankowości wymagają klienci: szybkich i bezpiecznych rozliczeń bezgotówkowych.
Korzystanie z BLIK ma wiele zalet. Pozwala na szybkie zrealizowanie płatności w różnych miejscach bez konieczności posługiwania się kartą, czy zalogowania się do bankowości internetowej. Jest rozwiązaniem znacznie bezpieczniejszym niż korzystanie z kart płatniczych. Doskonałym rozwiązaniem są także przelewy na telefon, umożliwiające natychmiastowe przesłanie gotówki przy wykorzystaniu numeru telefonu adresata, a na czas realizowania transakcji środki są księgowane na bieżąco.
Ponadto, wprowadziliśmy możliwość konfiguracji limitów BLIK z podziałem na trzy kanały płatności:
- wypłaty z bankomatów,
- zakupy stacjonarne,
- zakupy w Internecie.
Funkcjonalność ta ma na celu dodatkowe wzmocnienie bezpieczeństwa i umożliwienie zarządzanie konfiguracją limitów użytkowników/klientów przez Operatorów Bankowych.
Kończymy prace nad rozszerzeniem usługi mobilnych płatności BLIK o kolejną funkcjonalność jaką jest przelew na telefon P2P. Usługa ta będzie dostępna w bankowości mobilnej EBO Mobile PRO pod koniec czerwca 2022 r.
Korzyści z posiadania funkcjonalności BLIK P2P:
- Natychmiastowe rozliczenie na numer telefonu.
- Szybkie przelewy między znajomymi.
- Usługa kierowana do wszystkich odbiorców, których bank docelowy obsługuje BLIK.
Jednocześnie trwają prace nad kolejnymi etapami związanym z usługą BLIK:
- BLIK P2Pr – żądanie przelewu na numer telefonu
- BLIK płatności zbliżeniowe.
BLIK – prosty i wygodny w użytkowaniu system płatności mobilnej
Do korzystania z BLIK wystarczy sprawny telefon z systemem Android lub iOS oraz aplikacja mobilna EBO Mobile PRO, w której uruchomiona jest usługa płatności BLIK i z którą należy powiązać swój numer telefonu, by łatwo otrzymywać i nadawać pieniądze w razie potrzeby.
BLIK to bardzo dobra alternatywa dla zwykłych przelewów internetowych czy płatności zbliżeniowych. Dla banku to nowoczesne narzędzie i doskonała okazja na pozyskanie nowych, zwłaszcza młodych klientów.
BLIK – przekonaj się, jakie to proste
Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl