I-BS.PL

BLIK – nowoczesny, polski standard płatności mobilnych

Popularność BLIK wciąż rośnie, a płatności kodem BLIK w sklepach internetowych stały się popularniejsze, niż zakupy przy użyciu karty płatniczej. Nic dziwnego, BLIK to 21,6 mln aktywnych aplikacji, a w 2021 r. za pomocą kodu BLIK zrealizowano ponad 763 mln transakcji o łącznej wartości 103 mld zł.

Również Klienci banków spółdzielczych, korzystający z aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO, mogą szybko i bezpiecznie płacić przy użyciu kodu BLIK w sklepach internetowych i stacjonarnych, dokonywać wpłat i wypłat w bankomatach.

BLIK – nowoczesny, polski standard płatności mobilnych

System BLIK łączy dwie najważniejsze cechy, jakich od nowoczesnej bankowości wymagają klienci: szybkich i bezpiecznych rozliczeń bezgotówkowych.

Korzystanie z BLIK ma wiele zalet. Pozwala na szybkie zrealizowanie płatności w różnych miejscach bez konieczności posługiwania się kartą, czy zalogowania się do bankowości internetowej. Jest rozwiązaniem znacznie bezpieczniejszym niż korzystanie z kart płatniczych. Doskonałym rozwiązaniem są także przelewy na telefon, umożliwiające natychmiastowe przesłanie gotówki przy wykorzystaniu numeru telefonu adresata, a na czas realizowania transakcji środki są księgowane na bieżąco.

Ponadto, wprowadziliśmy możliwość konfiguracji limitów BLIK z podziałem na trzy kanały płatności:

  1. wypłaty z bankomatów,
  2. zakupy stacjonarne,
  3. zakupy w Internecie.

Funkcjonalność ta ma na celu dodatkowe wzmocnienie bezpieczeństwa i umożliwienie zarządzanie konfiguracją limitów użytkowników/klientów przez Operatorów Bankowych.

Kończymy prace nad rozszerzeniem usługi mobilnych płatności BLIK o kolejną funkcjonalność jaką jest przelew na telefon P2P. Usługa ta będzie dostępna w bankowości mobilnej EBO Mobile PRO pod koniec czerwca 2022 r.

Korzyści z posiadania funkcjonalności BLIK P2P:

  • Natychmiastowe rozliczenie na numer telefonu.
  • Szybkie przelewy między znajomymi.
  • Usługa kierowana do wszystkich odbiorców, których bank docelowy obsługuje BLIK.

Jednocześnie trwają prace nad kolejnymi etapami związanym z usługą BLIK:

  • BLIK P2Pr – żądanie przelewu na numer telefonu
  • BLIK płatności zbliżeniowe.

BLIK – prosty i wygodny w użytkowaniu system płatności mobilnej

Do korzystania z BLIK wystarczy sprawny telefon z systemem Android lub iOS oraz aplikacja mobilna  EBO Mobile PRO, w której uruchomiona jest usługa płatności BLIK i z którą należy powiązać swój numer telefonu, by łatwo otrzymywać i nadawać pieniądze w razie potrzeby.

BLIK to bardzo dobra alternatywa dla zwykłych przelewów internetowych czy płatności zbliżeniowych. Dla banku to nowoczesne narzędzie i doskonała okazja na pozyskanie nowych, zwłaszcza młodych klientów.

BLIK – przekonaj się, jakie to proste

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym

Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży

tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl

Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych

tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl

Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl

Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl