EBO Junior – bezpieczny krok w świat finansów
Funkcjonalności aplikacji
- możliwość samodzielnego sparowania aplikacji mobilnej,
- podgląd dostępnych środków na rachunku,
- podgląd historii operacji na rachunku,
- podgląd blokad operacji na rachunku – przelewy / płatności kartą / płatności BLIK,
- generowanie i użycie kodu BLIK,
- przelewy tradycyjne,
- przelewy na telefon do innego użytkownika BLIKa,
- doładowanie telefonu,
- definiowanie skarbonek z określonym celem (atrybuty: nazwa, kwota celu w PLN, wskaźnik osiągnięcia celu),
- zamknięcie / rozbicie skarbonki co skutkuje natychmiastowym przelaniem środków na rachunek główny dziecka,
- wysyłanie prośby do rodzica / opiekuna o zasilenie rachunku określoną kwotą,
- otrzymywanie powiadomień PUSH o zmianie salda rachunku, wykonaniu doładowania czy operacji BLIK, zmianie limitów operacji na rachunku),
- personalizacja wyglądu aplikacji.
Rodzic / opiekun dziecka jako administrator aplikacji EBO Junior
EBO Junior zapewnia rodzicowi /opiekunowi szybki i łatwy dostęp do salda rachunku, do historii operacji czy przelewu środków na konto dziecka z poziomu bankowości internetowej EBO eBank Online i mobilnej EBO Mobile PRO. Pozwala to na bieżąco monitorować aktywność dziecka, wprowadzać limity na koncie / karcie czy zatwierdzać niektóre transakcje.
Rodzic/opiekun, jako użytkownik bankowości internetowej EBO eBank Online, może:
- dodać kartotekę dziecka,
- przypisać rachunek bankowy do konta dziecka,
- sparować urządzenia mobilne z kontem dziecka lub usunąć je,
- zasilić rachunek bankowy dziecka przelewając na niego wybraną kwotę z wybranego rachunku bankowego,
- sprawdzić historię transakcji,
- wprowadzić tymczasowe blokady na koncie,
- ustalać limity operacji na koncie / karcie / płatności BLIK,
- zakładać skarbonki z określonym celem (atrybuty: nazwa, kwota celu w PLN, wskaźnik osiągnięcia celu),
- zamykać skarbonki co skutkuje natychmiastowym przelaniem środków na rachunek główny dziecka,
- zatwierdzać / odrzucać operacje,
- autoryzować wybranym kanałem autoryzacji wszelkie zmiany.
Rodzic/opiekun, jako użytkownik bankowości mobilnej EBO Mobile PRO, ma możliwość:
- podglądnięcia środków, blokad i historii operacji dokonanych na rachunku dziecka,
- odebrania prośby zasilenia konta dziecka w postaci powiadomienia PUSH i zatwierdzenia bądź odrzucenia jej,
- doładowania telefonu,
- otrzymywania powiadomienia PUSH o zmianie salda rachunku dziecka, zalogowania się dziecka do bankowości mobilnej EBO Junior, sparowaniu przez dziecko nowego urządzenia.
Więcej informacji na temat rozwiązania i procesu wdrożenia:
Anna Gawrońska
+48 532 748 240, a.gawronska@i-bs.pl
Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl