Zaadresuj potrzeby swojej firmy z QUANT
Dzięki technologii drag&drop oraz gotowym formatkom i intuicyjności w użytkowaniu QUANT pozwala na konstruowanie nowych aplikacji i wprowadzanie zmian do już istniejących. Elastyczność, którą charakteryzuje się platforma QUANT sprawia, że łatwo dopasowuje się do zmieniających się warunków biznesowych, dzięki czemu organizacja jest w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Dzieje się tak, ponieważ użytkownik w chwili zalogowania do systemu może dokonywać zmian i natychmiast po zapisaniu udostępnić zaktualizowaną aplikację, co znacznie podnosi produktywność i znacznie obniża koszty.
Platforma QUANT podnosi komfort pracy i sprawia, że zadania, z którymi muszą zmierzyć się pracownicy, są wykonane szybciej i sprawniej, ponieważ dzięki QUANT mają oni dostęp do danych i dokumentów, które są ustrukturyzowane i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Redukuje to do minimum ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego i umożliwia stworzenie repozytorium danych i dokumentów do wykorzystania w całej organizacji.
QUANT w strukturze organizacyjnej firmy / przedsiębiorstwa
Spradź, jak QUANT sprawdzi się w poszczególnych działach Twojej organizacji. Kliknij w znak plusa na infografice, a rozwinie się przykładowa lista spraw, które QUANT pomoże Tobie poprowadzić.
Dział administracyjny
- Obsługa korespondencji i spraw
- Repozytorium dokumentów DMS
- Zarządzanie flotą
- Akceptacja i zwrot kosztów delegacji
- Akceptacja płatności
- Rozliczanie kosztów
Dział księgowo-finansowy
- Budżetowanie, planowanie inwestycji
- Przetwarzanie RFI, RFP, zamówienia, przetargi
- Akceptacja faktur kosztowych
- Automatyzacja obsługi faktur i płatności
- Zarządzanie limitami kredytowymi
- Autoryzacja dostawców
Dział kadr
- Obsługa cyklu zatrudnienia pracownika
- Onboarding i offboarding pracownika
- Obsługa wniosków urlopowych
- Obsługa ocen okresowych
- Obsługa planów emerytalnych
- Zarządzanie pracownikami zdalnymi
- Rozliczanie kosztów
Dział produkcyjny
- Archiwum dokumentacji produkcyjnej
- Archiwum dokumentacji technicznej
- Rejestr przeglądu maszyn i urządzeń
- Rejestr kwalifikacji pracowniczych
- Rejestr audytów wewnętrznych
- Rejestr kontraktów
- Rejestr narzędzi
- Instrukcje stanowiskowe
Dział IT
- Rejestracja oraz obsługa zasobów
i systemów IT - Zarządzanie uprawnieniami
- Obsługa kont AD & Exchange
- Zarządzanie projektami
- Obsługa zgłoszeń o wprowadzenie zmiany
- Helpdesk i system ticketowy
Na czym polega uniwersalność platformy QUANT?
QUANT jako baza wiedzy
Z QUANT uporządkujesz wszystkie instrukcje, procedury i szablony dokumentów a pracownicy będą mieli do nich łatwy i szybki dostęp zawsze wtedy, kiedy będą ich potrzebować.
Przy pomocy gotowych formatek w kilka chwil zbudujesz aplikację, która umożliwi dodanie załączników, określenie terminu obowiązywania danej instrukcji i wpisanie unikatowej sygnatury dokumentu. System automatycznie powiadomi twoich pracowników o dodaniu lub zmianie dokumentu.
Pracownicy będą mieli dostęp do tych dokumentów, które zostaną im udostępnione, możliwe jest także domyślne globalne filtrowanie bazy wiedzy tak, by odbiorcy zawsze korzystali z obowiązujących procedur oraz aby mogli świadomie cofnąć się do archiwalnych treści.
Nie ma konieczności, by osoby korzystające z bazy wiedzy pobierały dokumenty na dysk lokalny. Podgląd plików w formacie PDF, JPG, JPEG, GIF czy BMP jest możliwy z poziomu listy dokumentów w przeglądarce internetowej, co znacznie odciąża zasoby dyskowe organizacji.
Ewidencja środków trwałych w QUANT
Jeżeli nadzór nad środkami trwałymi sprawia ci trudność, masz problem z identyfikacją sprzętów i odnalezieniem właściciela danego narzędzia pracy, zapominasz obowiązkowych przeglądach czy aktualizacjach sprzętu lub po prostu lubisz porządek, mamy rozwiązanie.
Z pomocą platformy QUANT w mniej niż godzinę z pomocą gotowych elementów zbudujesz ewidencję, która pomoże w nadzorze nad wszystkimi ewidencjonowanymi elementami Twojej firmy.
Opcjonalnie dodasz opis danego narzędzia czy sprzętu, pobierzesz dane z kartoteki pracowników, by przypisać osobę odpowiedzialną za sprzęt, ustalisz datę następnego przeglądu, terminu wygaśnięcia polisy lub następnej aktualizacji. Z łatwością wygenerujesz unikatowy kod QR, dzięki któremu już nigdy nie będziesz miał problemu z identyfikacją danego narzędzia. Ponadto system automatycznie wyśle powiadomienia o zbliżających się terminach przeglądów i aktualizacji.
W przypadku zmian kadrowych i terminowych nie ma konieczności ponownej rejestracji środków – wystarczy szybka edycja wpisu – i gotowe.
Obieg pism przychodzących i wychodzących
W QUANT stworzysz zaawansowane narzędzie do ewidencjonowania, dekretowania, kilkustopniowej akceptacji i archiwizacji pism.
Dzięki możliwości podziału formularza na karty, kolumny i panele nawet najobszerniejszy proces będzie czytelny i intuicyjny w pracy. Takim procesem jest m.in. obieg pism.
Przy pomocy szczegółowo ustalanych uprawnień, zaawansowanych powiadomień zależnych od terminu lub wydarzenia oraz automatycznej rejestracji historii zmian QUANT umożliwi odbiór pisma, jego identyfikację i dekretację do osoby odpowiedzialnej za dany obszar.
Ale to nie wszystko! QUANT wyśle powiadomienie do odpowiedniej osoby o konieczności rozpatrzenia pisma i zależnie od nadanych dla niej uprawnień pozwoli na przykład na przeprowadzenie procesu zamówienia wewnętrznego, odpowiedź na pismo przychodzące, zarejestrowanie pisma wychodzącego czy akceptację, sprawdzenie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym przyjętej faktury. Dzięki możliwości dodawania załączników w dowolnym formacie QUANT umożliwi pełną archiwizację pism wraz z historią obiegu sprawy.
Karty gwarancyjne
Czy twoja firma oferuje lub korzysta z urządzeń, które wymagają regularnych przeglądów technicznych? Nie chcesz zapamiętywać terminów wymaganych aktualizacji lub wygaśnięcia gwarancji? Nic prostszego!
Rejestr kart gwarancyjnych w QUANT zapamięta za ciebie wszystkie daty i powiadomi cię o nich z ustalonym przez ciebie wyprzedzeniem. Umożliwi także dodanie opisu z adresem, pod którym znajduje się urządzenie oraz danymi kontaktowymi osoby, która aktualnie go posiada. Wystarczy pół godziny, by stworzyć w QUANT miejsce, w którym zbierzesz wszystkie dane dotyczące gwarancji konkretnego sprzętu. Dodatkowo system wygeneruje kod QR dla urządzenia, za pomocą którego w łatwy sposób odnajdziesz wpis, by bezproblemowo zaktualizować termin następnej gwarancji.
Raportowanie pracy
Trzymaj rękę na pulsie i stwórz miejsce do raportowania pracy w QUANT.
Funkcjonalności systemu QUANT umożliwiają stworzenie centrum zarządzania relacjami z klientem, pozwalają na raportowanie wyników pracy i spotkań, planowanie pracy czy kontrolę nad postępem prac w podziale na statusy. Z QUANT na bieżąco analizujesz pracę swojej organizacji. Aplikacja automatycznie powiadomi cię o nowym działaniu twojego pracownika. Funkcjonalność kalendarz ułatwi pilnowanie terminów czy ustalenie daty spotkania z klientem. QUANT jest narzędziem wielostanowiskowym, a wszystkie dane aktualizowane są w czasie rzeczywistym dla wszystkich użytkowników, co ułatwia planowanie pracy i wybór odpowiedniej, mniej obciążonej osoby do kolejnego zadania. Interaktywna tablica Kanban w raporcie postępu prac umożliwia łatwą identyfikację zagrożonych obszarów i szybkie podjęcie odpowiednich kroków.
QUANT pozwala na tworzenie różnego rodzaju aplikacji we własnym zakresie i dopasowanych do własnych potrzeb, które sprawdzi się w każdej branży. Pozwala na budowanie nowych i usprawnienie już działających aplikacji bez dodatkowych kosztów i dodatkowego nakładu pracy. To świetne rozwiązanie dla firm i organizacji bez kompetencji IT.
Banki zainteresowane usługą prosimy o kontakt:
Joanna Stępień
+48 788 679 946, j.stepien@i-bs.pl
Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl