I-BS.PL

Zaadresuj potrzeby swojej firmy z QUANT

QUANT to doskonałe narzędzie low-code, które sprawdzi się w każdej branży. Bez specjalistycznej wiedzy z zakresu języków programowania każdy użytkownik QUANT może stworzyć aplikacje dostosowane do konkretnych potrzeb.

Dzięki technologii drag&drop oraz gotowym formatkom i intuicyjności w użytkowaniu QUANT pozwala na konstruowanie nowych aplikacji i wprowadzanie zmian do już istniejących. Elastyczność, którą charakteryzuje się platforma QUANT sprawia, że łatwo dopasowuje się do zmieniających się warunków biznesowych, dzięki czemu organizacja jest w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Dzieje się tak, ponieważ użytkownik w chwili zalogowania do systemu może dokonywać zmian i natychmiast po zapisaniu udostępnić zaktualizowaną aplikację, co znacznie podnosi produktywność i znacznie obniża koszty.

Platforma QUANT podnosi komfort pracy i sprawia, że zadania, z którymi muszą zmierzyć się pracownicy, są wykonane szybciej i sprawniej, ponieważ dzięki QUANT mają oni dostęp do danych i dokumentów, które są ustrukturyzowane i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Redukuje to do minimum ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego i umożliwia stworzenie repozytorium danych i dokumentów do wykorzystania w całej organizacji.

QUANT w strukturze organizacyjnej firmy / przedsiębiorstwa

Spradź, jak QUANT sprawdzi się w poszczególnych działach Twojej organizacji. Kliknij w znak plusa na infografice, a rozwinie się przykładowa lista spraw, które QUANT pomoże Tobie poprowadzić.

Dział administracyjny

  • Obsługa korespondencji i spraw
  • Repozytorium dokumentów DMS
  • Zarządzanie flotą
  • Akceptacja i zwrot kosztów delegacji
  • Akceptacja płatności
  • Rozliczanie kosztów

Dział księgowo-finansowy

  • Budżetowanie, planowanie inwestycji
  • Przetwarzanie RFI, RFP, zamówienia, przetargi
  • Akceptacja faktur kosztowych
  • Automatyzacja obsługi faktur i płatności
  • Zarządzanie limitami kredytowymi
  • Autoryzacja dostawców

Dział kadr

  • Obsługa cyklu zatrudnienia pracownika
  • Onboarding i offboarding pracownika
  • Obsługa wniosków urlopowych
  • Obsługa ocen okresowych
  • Obsługa planów emerytalnych
  • Zarządzanie pracownikami zdalnymi
  • Rozliczanie kosztów

Dział produkcyjny

  • Archiwum dokumentacji produkcyjnej
  • Archiwum dokumentacji technicznej
  • Rejestr przeglądu maszyn i urządzeń
  • Rejestr kwalifikacji pracowniczych
  • Rejestr audytów wewnętrznych
  • Rejestr kontraktów
  • Rejestr narzędzi
  • Instrukcje stanowiskowe

Dział IT

  • Rejestracja oraz obsługa zasobów
    i systemów IT
  • Zarządzanie uprawnieniami
  • Obsługa kont AD & Exchange
  • Zarządzanie projektami
  • Obsługa zgłoszeń o wprowadzenie zmiany
  • Helpdesk i system ticketowy

Na czym polega uniwersalność platformy QUANT?

QUANT jako baza wiedzy

Z QUANT uporządkujesz wszystkie instrukcje, procedury i szablony dokumentów a pracownicy będą mieli do nich łatwy i szybki dostęp zawsze wtedy, kiedy będą ich potrzebować.

Przy pomocy gotowych formatek w kilka chwil zbudujesz aplikację, która umożliwi dodanie załączników, określenie terminu obowiązywania danej instrukcji i wpisanie unikatowej sygnatury dokumentu. System automatycznie powiadomi twoich pracowników o dodaniu lub zmianie dokumentu.

Pracownicy będą mieli dostęp do tych dokumentów, które zostaną im udostępnione, możliwe jest także domyślne globalne filtrowanie bazy wiedzy tak, by odbiorcy zawsze korzystali z obowiązujących procedur oraz aby mogli świadomie cofnąć się do archiwalnych treści.

Nie ma konieczności, by osoby korzystające z bazy wiedzy pobierały dokumenty na dysk lokalny. Podgląd plików w formacie PDF, JPG, JPEG, GIF czy BMP jest możliwy z poziomu listy dokumentów w przeglądarce internetowej, co znacznie odciąża zasoby dyskowe organizacji.

Ewidencja środków trwałych w QUANT

Jeżeli nadzór nad środkami trwałymi sprawia ci trudność, masz problem z identyfikacją sprzętów i odnalezieniem właściciela danego narzędzia pracy, zapominasz obowiązkowych przeglądach czy aktualizacjach sprzętu lub po prostu lubisz porządek, mamy rozwiązanie.

Z pomocą platformy QUANT w mniej niż godzinę z pomocą gotowych elementów zbudujesz ewidencję, która pomoże w nadzorze nad wszystkimi ewidencjonowanymi elementami Twojej firmy.

Opcjonalnie dodasz opis danego narzędzia czy sprzętu, pobierzesz dane z kartoteki pracowników, by przypisać osobę odpowiedzialną za sprzęt, ustalisz datę następnego przeglądu, terminu wygaśnięcia polisy lub następnej aktualizacji. Z łatwością wygenerujesz unikatowy kod QR, dzięki któremu już nigdy nie będziesz miał problemu z identyfikacją danego narzędzia. Ponadto system automatycznie wyśle powiadomienia o zbliżających się terminach przeglądów i aktualizacji.

W przypadku zmian kadrowych i terminowych nie ma konieczności ponownej rejestracji środków – wystarczy szybka edycja wpisu – i gotowe.

Obieg pism przychodzących i wychodzących

W QUANT stworzysz zaawansowane narzędzie do ewidencjonowania, dekretowania, kilkustopniowej akceptacji i archiwizacji pism.

Dzięki możliwości podziału formularza na karty, kolumny i panele nawet najobszerniejszy proces będzie czytelny i intuicyjny w pracy. Takim procesem jest m.in. obieg pism.

Przy pomocy szczegółowo ustalanych uprawnień, zaawansowanych powiadomień zależnych od terminu lub wydarzenia oraz automatycznej rejestracji historii zmian QUANT umożliwi odbiór pisma, jego identyfikację i dekretację do osoby odpowiedzialnej za dany obszar.

Ale to nie wszystko! QUANT wyśle powiadomienie do odpowiedniej osoby o konieczności rozpatrzenia pisma i zależnie od nadanych dla niej uprawnień pozwoli na przykład na przeprowadzenie procesu zamówienia wewnętrznego, odpowiedź na pismo przychodzące, zarejestrowanie pisma wychodzącego czy akceptację, sprawdzenie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym przyjętej faktury. Dzięki możliwości dodawania załączników w dowolnym formacie QUANT umożliwi pełną archiwizację pism wraz z historią obiegu sprawy.

Karty gwarancyjne

Czy twoja firma oferuje lub korzysta z urządzeń, które wymagają regularnych przeglądów technicznych? Nie chcesz zapamiętywać terminów wymaganych aktualizacji lub wygaśnięcia gwarancji? Nic prostszego!

Rejestr kart gwarancyjnych w QUANT zapamięta za ciebie wszystkie daty i powiadomi cię o nich z ustalonym przez ciebie wyprzedzeniem. Umożliwi także dodanie opisu z adresem, pod którym znajduje się urządzenie oraz danymi kontaktowymi osoby, która aktualnie go posiada. Wystarczy pół godziny, by stworzyć w QUANT miejsce, w którym zbierzesz wszystkie dane dotyczące gwarancji konkretnego sprzętu. Dodatkowo system wygeneruje kod QR dla urządzenia, za pomocą którego w łatwy sposób odnajdziesz wpis, by bezproblemowo zaktualizować termin następnej gwarancji.

Raportowanie pracy

Trzymaj rękę na pulsie i stwórz miejsce do raportowania pracy w QUANT.

Funkcjonalności systemu QUANT umożliwiają stworzenie centrum zarządzania relacjami z klientem, pozwalają na raportowanie wyników pracy i spotkań, planowanie pracy czy kontrolę nad postępem prac w podziale na statusy. Z QUANT na bieżąco analizujesz pracę swojej organizacji. Aplikacja automatycznie powiadomi cię o nowym działaniu twojego pracownika. Funkcjonalność kalendarz ułatwi pilnowanie terminów czy ustalenie daty spotkania z klientem. QUANT jest narzędziem wielostanowiskowym, a wszystkie dane aktualizowane są w czasie rzeczywistym dla wszystkich użytkowników, co ułatwia planowanie pracy i wybór odpowiedniej, mniej obciążonej osoby do kolejnego zadania. Interaktywna tablica Kanban w raporcie postępu prac umożliwia łatwą identyfikację zagrożonych obszarów i szybkie podjęcie odpowiednich kroków.

QUANT pozwala na tworzenie różnego rodzaju aplikacji we własnym zakresie i dopasowanych do własnych potrzeb, które sprawdzi się w każdej branży. Pozwala na budowanie nowych i usprawnienie już działających aplikacji bez dodatkowych kosztów i dodatkowego nakładu pracy. To świetne rozwiązanie dla firm i organizacji bez kompetencji IT.

Banki zainteresowane usługą prosimy o kontakt:

Joanna Stępień
+48 788 679 946, j.stepien@i-bs.pl

Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym

Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży

tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl

Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych

tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl

Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl

Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl

Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl