I-BS.PL

Jak chronić sygnalistę w Banku? Wyjątkowa oferta od I-BS.pl

Każdy podmiot objęty obowiązkiem wynikającym z Dyrektywy 2019/1937 o ochronie osób zgłaszającej naruszenia prawa zobowiązany jest do przygotowania procedur zapewniających ochronę sygnalisty przed ujawnieniem jego tożsamości. Ponadto, powinien również wprowadzić bezpieczny, szyfrowany kanał do przyjmowania i obsługi zgłoszeń.

Aplikacja Panel Sygnalisty spełnia wszystkie wymogi prawne wynikające z Dyrektywy UE. Przeznaczona jest do zgłaszania nieprawidłowości, nadużyć lub innych nielegalnych działań w miejscu pracy, a jednocześnie zapewnia ochronę osobom dokonującym zgłoszeń przed działaniami odwetowymi ze strony pracodawcy lub osób trzecich.

Rozwiązanie to zostało stworzone przez firmę I-BS.pl Sp. z o.o., która jest sprawdzonym partnerem biznesowym w sektorze bankowym i finansowym. W portfolio firmy znajdziecie Państwo kompleksowe i efektywne narzędzia oraz aplikacje oparte na najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologiach IT dostępnych na rynku. Wśród naszych produktów znajdują się m.in. bankowość internetowa EBO eBank Online oraz mobilna EBO Mobile PRO.

Przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną dla Banków ofertę, która obejmuje:

  1. Formularz zgłoszenia dla sygnalisty, zapewniający pełną ochronę tożsamości osoby dokonującej zgłoszenia.
  2. W pełni funkcjonalny i łatwy w obsłudze panel do zarządzania zgłoszeniami.
  3. Opcjonalne wsparcie świadczone przez wyspecjalizowanych radców prawnych i adwokatów.

Panel Sygnalisty gwarantuje:

  • Spełnienie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie sygnalistów zgodnie z unijną dyrektywą o zgłaszaniu nieprawidłowości i ustawą o ochronie sygnalistów.
  • Wewnętrzny rejestr do zgłaszania naruszeń, zarówno jawnie, jak i anonimowo, chroniony przed dostępem osób trzecich poprzez odpowiednie zabezpieczenia danych, szyfrowanie i ograniczenia dostępu.
  • Dwukierunkową komunikację, umożliwiającą dialog z sygnalistą, zachowując jego prywatność.
  • Przejrzyste raportowanie, które umożliwia szybki wgląd w prowadzone sprawy, ułatwia zarządzanie zgłoszeniami za pomocą etykiet i priorytetów.
  • Prostą konfigurację systemu, która pozwala dostosować go do obowiązujących procedur w organizacji w zaledwie kilka minut.
  • Monitorowanie terminów, co umożliwia podjęcie odpowiednich działań na każdym etapie rozpatrywania zgłoszenia.

Najważniejsze funkcje aplikacji to:

  • elastyczna konfiguracja,
  • szyfrowanie zgłoszeń,
  • unikatowy numer zgłoszenia,
  • generowanie potwierdzeń i historii zgłoszeń w formacie PDF,
  • kategorie naruszeń,
  • zaawansowane zarządzanie zgłoszeniami,
  • możliwość dołączania i skanowania załączników,
  • historia komunikacji i podjętych działań,
  • rozbudowany system powiadomień,
  • możliwość edycji domyślnych treści,
  • zaawansowana konfiguracja i zarządzanie oświadczeniami,
  • ostrzeżenia o zbliżających się terminach i przedawnionych zgłoszeniach,
  • funkcjonalny komunikator pomiędzy uprawnionymi operatorami zgłoszeń,
  • zarządzanie użytkownikami i rolami,
  • delegacja zadań,
  • raporty i statystyki,
  • dwuetapowe uwierzytelnianie,
  • dedykowany adres www.

Dlaczego ochrona sygnalisty jest istotna?

Ochrona sygnalisty jest kluczowym elementem budowania uczciwego i bezpiecznego środowiska pracy z kilku powodów. Sygnalista, jako osoba zgłaszająca nieprawidłowości, nadużycia lub potencjalnie nielegalne działania, często posiada kluczowe informacje, które mogą pomóc w identyfikacji problemów, ich zapobieganiu i rozwiązywaniu. To może przynieść organizacji korzyści zarówno wizerunkowe, jak i operacyjne, a także finansowe.

Dbając o wewnętrzne wartości i działając zgodnie z nimi, organizacja buduje pozytywny wizerunek w oczach pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Dlatego tak ważne jest, aby wartości te były spójne z rzeczywistymi działaniami.

Panel Sygnalisty to idealne narzędzie wspierające kulturę organizacyjną, pozwalające stworzyć zdrowe i przyjazne środowisko pracy, zgodne z unijnymi standardami.

Informacji o szczegółach promocji udzielamy telefonicznie lub mailowo. Miło nam będzie spotkać się z Państwem bezpośrednio lub online i zaprezentować możliwości, jakie daje nasze rozwiązanie.

Joanna Stępień
+48 788 679 946, j.stepien@i-bs.pl

Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym

Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży

tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl

Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych

tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl

Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl

Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl

Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży

tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl