Przelewy BLIK na telefon dostępne w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO
Przelewy P2P
Przelewy na telefon to bardzo popularny sposób na przekazywanie pieniędzy. Największą zaletą takiego rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru konta odbiorcy przelewu, a pieniądze docierają do niego, nawet jeśli korzysta z usług innego banku, który udostępnia taką funkcję. Istnieje możliwość przesłania pieniędzy na telefon osobie, która nie korzysta z BLIKa. Musi jednak zarejestrować się w tym systemie, aby je odebrać.
Dzięki przelewom na telefon BLIK P2P przesyłanie pieniędzy nigdy nie było tak proste i bezpieczne!
Changelog dla banku
Minimalna wersja EBO jaka jest wymagana do aktualizacji aplikacji mobilnej w banku to: 4.22.7.0.
Oprócz obsługi przelewów na telefon BLIK wersja 1.7.0 zawiera kilka usprawnień oraz poprawki błędów.
- utworzenie zleceń przelewów na telefon,
- rejestracja numeru telefonu jako alias w celu odbierania przelewów na telefon,
- odrejestrowanie numeru telefonu,
- obsługa wiadomości PUSH dotycząca przelewów na telefon,
- poprawki wizualne,
- przelew do US – zwiększenie okresu rozliczeń podatkowych,
- podpowiedź o nazwie banku adresata podczas tworzenia przelewu,
- poprawki błędów.
Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
+48 604 223 619, m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
+48 728 403 586, b.skoczylas@i-bs.pl
Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym
Marcin Krzysztoń
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel. kom. 604 223 619
e-mail: m.krzyszton@i-bs.pl
Bartłomiej Skoczylas
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. kom. 728 403 586
e-mail: b.skoczylas@i-bs.pl
Anna Gawrońska
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 532 748 240
e-mail: a.gawronska@i-bs.pl
Kamil Rusinek
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 880 932 727
e-mail: k.rusinek@i-bs.pl
Joanna Stępień
Specjalista ds. Sprzedaży
tel. kom. 788 679 946
e-mail: j.stepien@i-bs.pl